Veelgestelde vragen

Lidmaatschap
Hoe registreer ik me op de website?
Onderaan de webpagina vind je een zwarte balk met daarop ‘Mijn account’, klik je hierop, dan kom je in een nieuw scherm waar je je kan registreren.

Hoe log ik in op mijn BEET-account?
Onderaan de webpagina vind je een zwarte balk met daarop ‘Mijn account’, klik je hierop, dan kom je in een nieuw scherm waar je je kan inloggen nadat je je voordien reeds geregistreerd hebt.

 

Betaling, levering & afhaling
Hoe verloopt de betaling?
Als klant betaal je ter plaatse cash of via bancontact, bij toelating door BEET kan dit op weekbasis via factuur (overschrijving) overlopen.

Hoe verloopt de levering? Wanneer wordt er geleverd?
Bij bestelling voor 09:30 de dag zelf vindt de levering plaats voor de middag, tenzij anders aangegeven bij bestelling. Via het contactformulier op de website of telefonisch kan de klant zijn gewenste tijdstip van afhaling of levering doorgeven.

Wat als ik niet thuis ben?
Ben je op het moment van de levering niet thuis aanwezig, dan bellen we je op volgens het opgegeven telefoonnummer en zoeken we samen naar een correcte oplossing.

Ik woon buiten de aangegeven straal van 10 km, kan ik bestellen?
Via de ingave van je postcode kom je snel te weten of je binnen deze zone woont. Wij leveren binnen een straal van 10 km voor de middag, ligt de postcode binnen deze straal, dan leveren we binnen jouw stad of gemeente. Wens je daarbuiten te genieten van onze heerlijke maaltijden, dan leveren wij na de middag buiten deze zone, uiteraard brengen we de gepaste transportkosten in rekening. De tarieven vind je terug onder de rubriek ‘Leveringen?’. Wij aanvaarden buiten de perimeter van 10 km enkel bestellingen telefonisch of via e-mail. Voor specifieke vragen kun je via e-mail bij ons terecht, formuleer duidelijk je vraag of probleem en dan helpen we je graag verder.

Waar & wanneer kunnen we gerechten komen afhalen?
Afhalingen zijn enkel mogelijk na bestelling, tijdens onze openingsuren. Alle bereidingen & afhalingen vinden plaats op het adres Verrekijker 25/5, 8750 Wingene. Waar de totem (zuil) aan de straatzijde ons logo vermeldt, sla je in en rijd je door tot het einde. Er is parkeerplaats voorzien voor de deur.

Ik heb mijn bestelling geselecteerd en doorgegeven, maar vind deze nergens terug.
Als je klikt op het icoontje van de oranje winkelkar rechts bovenaan de pagina vind je de inhoud van je bestelling terug. Is je winkelkar leeg? Wellicht zal je bestelbevestiging zich in de inbox of spamfolder bevinden van je e-mailaccount.

Ik heb een bestelling geplaatst voor meerdere dagen, wanneer wordt mijn bestelling dan geleverd?
Bij gegroepeerde bestellingen over verschillende dagen leveren we telkens dagelijks op het opgegeven tijdstip, alles wordt dagvers bereid.

 

Bereiding & opwarming
Het begeleidende etiket op de verpakking vermeldt alle wettelijke voorschriften & de allergenen die de maaltijd bevat.

Onze gerechten kunnen in de originele verpakking zowel in de oven als in de microgolfoven worden opgewarmd.
De instructies zijn telkens terug te vinden op het etiket van de verpakking.
Bij opwarming in de oven is het aangewezen om de afdekfolie eerst te verwijderen vooraleer op te warmen.
Dit zijn richtlijnen, afwijkingen zijn uiteraard mogelijk naargelang de instellingen en het type toestel dat u hanteert.

 

Wat is jullie BTW-nummer?
Ons BTW-nummer is BE0562.763.910, verdere contactgegevens zijn bij de rubriek contact vrij eenvoudig terug te vinden.

 

Nog andere vragen?
Stuur ons een e-mail via smakelijk@cateringbeet.be en we beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.